Dual Boot - по моя начин.

Да предположим, че до сега съм работил на windows 10, но ми е писнало от тия постоянни проблеми със сигурността на тази OS и съм решил да си инсталирам Ubuntu.
Всичко е ОК, но понякога ми трябва и windows-а. Тъй като съм си запазил Windows-а на друг HDD, мога да рестартирам компа и да boot-на windows-a.
Но на мен така не ми харесва, тъй като съм захванал нещо важно, а windows-a ми трябва за нещо бързо и маловажно... и т.н и т.н.
ОК, това е моето решение:
Инсталирам си VMWare.
Правя си една виртуална машина, която ми трябва да boot-на, HDD-то на windows. Заделям малко пространство за HDD.
Свалям iso на Plop Boot Manager.
Зареждам iso-то и пускам виртуалката.
От менюто избирам HDD-то на windows.

Това е моя предпочитан начин.

Коментари

Популярни публикации от този блог

Как да подкараме програматор SIVAVA под Windows 7 64bit

TomTom - Инсталиране на ново ядро и карти...

Мечоците в Смолянско не спят зимен сън заради топлото време